Pages

Powered By Blogger

click me

BlogMalaysia.com

Wednesday 29 June 2011

apa tujuan anda buat blog???

Salam semua... ehem dah lama tak menaip entri baru dekat blog ku ini... rasa janggal la pulak.... uhuk.... selalu taip3 keje3 bos je... bukan P.A tapi dah jadi H.A dia.. bak kata achong la masa jadi artis jemputan untuk kumpulan jambu tu... H.A tu apa?? H.A stand for Hamba Abdi... hukhuk... aku hidup di dalam dunia yang zalim.... kesian kan3??? tapi mesti korang cakap tak kesian kan..... T_T ... sebab dia pon selalu cakap tak kesian kat aku... duh~~~

olrite... back to the main story.... aku ada satu soalan... apa sebenarnya tujuan anda3 buat blog?

bagi aku.. aku buat blog sebab aku suka shopping online and habiskan duit beli baju and lens online.... lagi satu...sebab aku satu-satunya makhluk yang tak ada FB kat planet bumi ni... so aku terpaksa lah gunakan cara lain untuk shopping... biasa lah kalau dah nama pon perempuan memang tak lepas dari keinginan untuk meng'shopping'kan diri... *ehem sorry kerana ada bahasa rojak buah digunakan di situ.... lagi satu aku suka shopping online sebab...... tak payah nak susah-susah keluar masuk dari 1 kedai ke kedai lain untuk cari barang yang kita nak beli... just duduk depan lappy and tekan je mana3 yang patut... easy... huh...

semalam aku berbual-bual dengan cousin aku and aku bukak la blog.. then dia pon cerita yang dia ada blog jugak... tapi dah lama dia tak update blog dia... dia cakap dia buat blog untuk suka-suka and sebab dia suka sangat baca blog3 orang lain... ha itu lah sebabnya kenapa aku dan cousin aku buat blog....

anda bagaimana??? *_^ wink~~

No comments:

click3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...