Pages

Powered By Blogger

click me

BlogMalaysia.com

Sunday 8 January 2012

kenapa kau tinggalkan aku?

Kenapa aku ditinggalkan? sadis sungguh ayat itu... memang aku sedar aku tak boleh nak buat apa2 tapiiiii aku pun ada perasaan jugak! kata blog orange kepada ku... hahha... ha tu lah sapa suruh tak bayar bil broadband kan dah kena terminate broadband tersebut kan da tak boleh nak update post terkini lagi sensasi... kaaaan2... ha start la nak menyesal tu... menyesal pun dah tak guna... nasi dah jadi bubur kalau dimakan begitu sahaja pon sodap... *tetiba perut menjadi lapar... erk #takdekenamengena. ok fine!. ha nak dijadikan cerita kisah di atas lah yang menjadi sebab musabab kenapa aku dah tak update blog and tak mengendahkan belog aku ni... tapi3 sebelum tu nak ucap Happy New Year to all... Better late than never... right? yearh i know... (sambil angkat3 tangan dan bahu). itu saja terima kasih.

No comments:

click3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...