Pages

Powered By Blogger

click me

BlogMalaysia.com

Friday 26 April 2013

Review: Pure Marine Collagen

Assalam Semuaaaaaaaaaaa......

Ha harini aku nak buat review sikit pasal Pure Marine Collagen (PMC). Alkisah sebelum n aku ada cerita yang aku beli PMC ni kan. Baru-baru ni aku balik Johor & dah rebus PMC tu, proses dia rumit sikit lah sebab kena rendam semalaman lepas tu kena basuh lagi lepas basuh dan yakin pada tahap kebersihan benda tu baru lah boleh rebus. Lepas masak biarkan dia sejuk sikit lepas tu baru lah simpan dalam peti ais supaya dia membeku & tahan lebih lama. 

Ok aku pakai PMC ni buat masker, sebelum tidur aku apply la kat muka aku nak bagi mulus gittuew.. Esok paginya aku bagun punyalah tegang muka aku sebab PMC yang aku apply pada muka aku tu. Tapi aku dah buat kajian sikit pada mereka-mereka yang ada alahan or resdung bila makan PMC or apply PMC ni pada muka mereka, diaorang ni biasanya akan tumbuh jerawat. Mungkin  kesan daripada sumber laut + alergi = jerawat. Aku pakai sekali je PMC ni sebab rumah sewa aku tak ada peti sejuk jadi aku tinggal je la PMC aku kat Johor. So akak aku la yang menghabiskan PMC tu, kata dia muka dia jadi glowing gittuew... So pada yang nak cuba tu kalau korang rasa ada gatal-gatal or irritation ke kat kulit muka korang baik korang stop dulu, tapi kalau hasilnya ok korang boleh terus amalkan hokeyy. 

No comments:

click3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...