Pages

Powered By Blogger

click me

BlogMalaysia.com

Sunday 24 April 2011

role play jermen

ha esok malam aku and de gang ada role play untuk clasz germany... 
tadi diaorang dah email pada aku script untuk role play esok...
ha esok aku la leading starz untuk group kami kuikuikui... yer baeklah memang aku perasaan...script haku cakap sejemput jah pon itu pon naseb baek lah diaorang baek aty nak letak jugak watak aku dalam script tuh... kalau tak jadi mak pacak aku esok.. mak pacak pon mencabar jugak tuh... wawawa
aku dah hafal lah jugak sikit3 sebab diaorang anta email kat aku "SILA HAFALLLLLL"...
ha bukan main lagi semua abjad uruf besar... mate haku yang rabun ni pon boleh jadi normal balik tengok message itu... huh~~~ 
tapi sikit punya lembab da nak bukak ymail....
yelah aku on9 guna wireless U jeq... kalau guna berukband memang confirm3 la laju tak hengat... udah nasib..... 
oke nak sambung hafal...  

No comments:

click3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...