Pages

Powered By Blogger

click me

BlogMalaysia.com

Tuesday 25 December 2012

Product Overview: Sabun Vitamin A, C & E

Salam n eloope eberibadi...

Oke macam yang aku janjikan aku akan update pasal produk yang aku cakap minggu lepas.... nama produk tersebut ialahhhhhhhh Sabun Vitamin A, C & E...  ha aku bold kan siap kasi warna menarik lagi tertarik lagi... sebab ape? sebaaabbb produk ni tak berkesan langsung ke ats muka aku, kakak aku daaaaannn mak aku... yer kawan2 tak berkesan!!!!!! . Aku tak kesah la kalau produk tu tak bagi apa2 effect pada muka aku... masalahnya kan kawan2 kan, produk tu menyebabkan muka aku dan sekalian ahli keluarga aku berjerawaaatttttt... Yang aku marah sangat tu sebab muka aku baruu jer nak reda dengan serangan jerawat ni... dah kena macam ni pulak... T_T .... Last2 aku pakai balik pencuci muka safi... kesimpulannya produk Sabun Vitamin A, C & E. memang tak besssstttt... ok bai *dengan nada yang sangat kesal*

8 comments:

~NiSa' HuMaIrAh~ said...

setuju sgt ni..hehe.muka saya pakai pun,bukan bertmbh ok,drpada x tumbuh jrawat,bnyak plak yg kluar..katanya mngurangkn jrwat.x de nye..mcm ape je.geram..

leeyana said...

nampak nya betol lah yang sabun tu memeg xberkesan.. hurmmm dissapointedd

Anonymous said...

ala..kenapa la saya baru baca entry ni , sebelum ni saya google dah sebelum nak beli , dan seriously muka saya tiba-tiba naik jerawat dengan banyaknya . sebelum ni xde pon tegur bab jerawat tiba2 orang mula tegur sebab teruk . arggghhh ! berdosa la tipu orang macam ni T__T

Anonymous said...

Lah yeke? Beli sabun ni kat mane? Secara online eh? Naseb baik lah sy tak beli lagi.

Anonymous said...

ada money back guarantee kan?try la mintak

Anonymous said...

Sabon ni y warna gold to ke

leeyana said...

sabun ni warna orange macam tu..

TiQa cHaN said...

nasib google dulu nak cari sesiapa yg buat review pasal produk nie. kiranya nak try jg tapi xjadilah klau buat naik jrawat. huhu.

click3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...