Pages

Powered By Blogger

click me

BlogMalaysia.com

Friday 8 February 2013

Pure Marine Collagen

Assalamualaikum... alooo eberibadi... 

Happy Chinese New Year kepada semua yang menyambut perayaan tu pada hari ini. Kepada manusia2 yang bukan cina tu yang cuti sakan melebih-lebih tu..... Ingatlah bahawa aku sangat jeles pada kamu semua sebab aku tak dapat balik!! Tiket bas semua dah disapu licin. *menangis dalam hati*. 

Ok lah sebab aku banyaaakk sangat masa terluang lagi meluangkan masa aku nak kongsi satu lagi produk dengan korang ni. Eksaited tak? (eksaited = excited) kekekek.. Sure korang dah tahu kan pasal Pure Marine Collagen (PMC) ?. Aku baru je order PMC ni tapi pokcik posmen pon cuti kot sebab barang aku tak sampai2 lagi ni.. -.-" . Macam biasa lepas aku cuba pakai barang ni baru aku akan bagi komentar2 yang samada memberangsangkan ataupon mengecewakan seluruh jiwa dan raga. Tapi untuk barang ni aku tak ralat sangat lah kalau tak menjadi pon sebab harga dia pon mughaaaah bak haaangggg.... kekekeke

Ini adalah kebaikan yang boleh kita dapat jika amalkan PMC ni:
  1. Nilai nutrisi adalah 10 kali ganda lebih tinggi dari sirip ikan yu
  2. Khasiatnya sama seperti sarang burung layang-layang
  3. 24% kolagen ini bersamaan dengan 2 keping sarang burung layang-layang.
  4. Mengandungi kalsium yang 37 kali lebih tinggi hati ikan.
  5. Nilai pH ialah 7.6
  6. Mengandungi kandungan iodin yang tinggi untuk menghalang tubuh manusia dari menyerap logam berat yang berbahaya seperti plumbum yang boleh menyebabkan kanser darah dan kanser tulang.
  7. Mengandungi banyak vitamin dan mineral penting seperti kalsium, magnesium, potasium, Vitamin B6, B12, C, A, Omega 3 dan anti oksida.
  8. Mengandungi kandungan serat yang tinggi bagi memudahkan penghadaman dan mengatasi masalah sembelit/buasir.
Amacam? hebat lagi gemak kan kelebihan PMC ni? Sooo kene lah tunggu next entri untuk tahu keberkesanannya yer... semoga aku suksessss... wuhuu... k boboiii kamu..kamu.. dan kamuuuu

No comments:

click3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...