Pages

Powered By Blogger

click me

BlogMalaysia.com

Sunday 21 August 2011

JYJ Jaejoong yang gila hot!!!

Jaejoong yang Hot x hengat!!!
salam readers.... oke walaupon cerita ni "was lyke LAST YEAR" tapiii aku nak jugak buat entri pasal isu ni... sebabb... sebaaabbb... ni kan belog haku... suka hati haku la... muahahah.... oke baru-baru ni JYJ Jaejoong (*dulu dia dikenali dengan nama HERO) telah diundi sebagai artis lelaki paling kacak di seluruh Asia dalam ' 2011 Teen Choice: Asia's Most Handsome Star'... Asia kay bukan kampung-kampung taw... Jaejoong dipilih selepas mendapat undian tertinggi yang dibuat melalui undian online di 7 laman portal yang berbeza dari Republik China.. tapi dia memang layak untuk dapat title Most Handsome Star sebab dia memang hot gilaaaa... aku minat dia sejak dia masih dalam kumpulan DBSK lagi... hukhuk.. tapi sekarang ahli kumpulan DBSK cuma ada max changmin dan  U-Know Yunho jee... sedih jugak bila diaorang berpecah... (T_T)... but stiillll masih ramai lagi yang minat DBSK dan JYJ walaupon diaorang dah tak satu kumpulan lagi.. buktinya... peminat-peminat JYJ Jaejoong masih lagi sangat ramai sampai membolehkan dia diundi sebagai lelaki paling kacak seluruh Asia... yeay... big claps for JYJ Jaejoong..
tapi aku rasa mesti ramai dekat luar sana tak setuju dia dipilih sebab masing-masing nak pertahankan artis pojaaan hati diaorang yang lagi kacak lagi jambu e-tu... taw-taw je la... retisss korea and jepun ni kan sangat and teramat kacak tak hengat.... tapi dah ramai orang undi JYJ Jaejoong aku tu maknanya... Jaejoong la yang paling kacak.. kan? kan?kan? hahha....




kumpulan JYJ


ni pulak kumpulan DBSK (sebelum diaorang berpecah)





2 comments:

bLUebELL said...

tp weh ko th x dia wat plastic surgery..huhu dia admit kowt dia pernah wat..but then xkisah ler kan mmg dia good looking pun.tp aku lg suka xiah..

leeyana said...

dear>> aku suke dy and u-know... macho weyh.. hahha

click3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...