Pages

Powered By Blogger

click me

BlogMalaysia.com

Tuesday 2 August 2011

Ramadhan Bulan penuh berkat


haluuu...assalamualaikum readers... hehe.. lame dah tak buat kerja-kerja menaik taraf blog niyh.... hihihi... semalam merupakan hari pertama bagi bulan Ramadhan bagi rakyat muslim di malaysia. diam tak diam celik tak buta dah masuk bulan Ramadhan dah kita... tak sangka kan3??? *bek cakap yer3!!!! cepat!!!.... hahahah,,, walaupun baruuu je 2 hari kita berpuasa tapi semua orang tak kira tua atau muda dah sibuk fikir tahun ni langsir nak buat kaler ape??? baju raya berapa pasang??? kuih raya nak buat or beli??? dan hal3 yang berkaitan dengan raya... btol x??? huhuhu.... walaupun semuanya mak aku yang sediakan, tapi aku pon risau n sibuk jugak nak fikir3 pasal baju raye, langsir raye, kuih raye dan raya3... yela kan raya tu stahun sekali je... tu yang kalo boleh semua benda pon nak mengerlip3... lagi banyak batu permata, intan payung, batu kerikil lagiii la meriah baju raya tu... haaa jangan nak deny plak yer... aku taw korang semua fikir macam aku jugak... hahahah... neway harap bulan Ramadhan kali ini akan memberikan syafaat dan membawa berkat kepada seluruh umat islam di muka bumi ini.... rasanya belum terlambat kot untuk aku ucap selamat menyambut bulan Ramadhan kepada semuuuua umat islam.... ok wassalam..

No comments:

click3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...