Pages

Powered By Blogger

click me

BlogMalaysia.com

Sunday 14 August 2011

Organic Aid... can you help me?

Salam... alooo readers... ha hari ni disebabkan aku macam dah tak ade benda nak buat so aku nak merapik meraban sikit lah kat bloggy aku ni.... hahah..  minggu lepas aku and my cousin pegi lah jusco dekat tebrau city,... then lepas pusing3 menjelajah seisi alam jusco tuh aku pon masuk la ke watson untuk beli pencuci muke yang baru sebab pencuci muke aku yang lame tu dah tinggal nyawa3 itik jeq lagi... emh3 kasihan beliau.... aku pon duk belek3 la pencuci muke yang banyak berlambak3 dekat watson tu... semua jenama ade sampai naik juling mate aku tengok... pusing punye pusing...belek punya belek... aku pown decide untok beli pencuci muke jenama Organic Aid. Aku ade la buat sikit research (cewah research tu tak boleh blah) pasal produk ni.. yela takoot nanti dah beli mahal3 then tak seswai pulak..dah muke aku jugak yang merana tersikse... menurut research yang aku jalankan sendirian berhad ni... pencuci muka organic aid ni bagus jugak sebab dia mengandungi vitamin e and had never been tested to animal... macam tu lah lebih kurang... aku baru start pakai pencuci muke ni 2 hari... tak tau lagi keberkesanan dia terhadap muke aku ni... orang kate produk yang mengandungi vitamin e ni bagus and dia boleh memperbaiki tisu3 kulit kita.... tu orang la yang kate.... we'll see the result soon...hopefully menjadi lah produk ni pada muka aku... Amiiiinn... huhuhu.. takoot jugak sebab ade yang cakap produk ni tak seswai dengan muke diaorang.. hurm....
oke ny la rupa bentuk gambarajah pencuci muka organic aid tuh...
.
.
.
grabbed from google.. hehe

oke ni pulak pix aku and cousin aku menjakunkan diri kat jusco.....
sejak bile guess ade patung versi muslimah??? jeng3
owh ade paparazzi sedang snap my pix... pose tu penting!! yeah~




polis yang tak bertauliah sedang memontengkan diri



No comments:

click3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...